uut ja vana (ma teen sulle)

UUS – Lovvers
Uus bänd, mida ma nõmeda nime pärast mõnda aega ingoreerisin. Siis sattusin kogemata nende videole, avastasin, et nad kõlavad nagu mu praegused lemmikud Black Lips ja White Denim ja otsustasin kõrva taha panna. Pealegi on nad Wichita Recordingsil ja see on hea.

VANA – Desmond Dekker

Ma olen üle mõistuse palju Desmondit kuulanud viimasel ajal. Aitab talvepimeduse vastu. Viib vaimus Camdeni eredate tulede alla. Vot sellist ska’d ma tahtsingi!

2 kommentaari “uut ja vana (ma teen sulle)”

  1. nu lovversit nüüd küll kõrva taha ei maksa panna. heal juhul talla all, et pehmem oleks8-) oli mõni aeg tagasi, kui essat korda kuulsin ja ega ajaga ta paremaks pole ka käärinud

    see-eest desmond on chill ja stiilne-harva kui neid kahte saab koos kasutada millegi iseloomustamiseks. aitüma….

  2. Ah arvad, jah? No ma komistasin Lovversite otsa üsna hiljuti. Reserveerin oma arvamuse esialgu.
    Desmondi eest võid Jamie T’d tänada.

Lisa kommentaar