anglofiilist melomaan

Devendra merihobu

Posted by veerand &emdash; detsember 2, 2009

See lugu on mul pidevas taaskasutuses viimasel ajal. Võibla sellepärast, et üks sõber, Devendra-fännist sõber, läheb teda Berliini vaatama. Ma ausalt ei tea Devendrast mitte halligi. Aga seda lugu tean.

Minu jaoks on see kolmeosaline lugu. Esimene osa Madeleine Peyroux/Liz Green, teine osa Fleet Foxes, kolmas osa Iggy Popp. Kuulake, ma arvan, et saate aru, mida silmas pean.

Veider lugu minu muusikaloogika seisukohast. Korduvad-rõhutuvad sellised loo osad, mida ma ei rõhutaks oma loogikaga. Ja minu kõrvale on need kolm loo osa nii erinevad, et ma unustan ära, et nad üks ja sama lugu on.

3 kommentaari to “Devendra merihobu”

  1. vokk said

    ee… kuidas saab melomaan mitte teada banharti?

  2. UR said

    mul tekkis sama küsimus, mis Vokil. et olukorda veelgi piinlikumaks teha siis raporteerin, et isegi mu 7 aastane õde on devendra fänn naqma:) ilusad oleme.
    sinu melomaani staatus on nüd vaibale kutsutud…

  3. veerand said

    Aa…mul on väga mõjuv põhjusvabandus. Ma olen ainuke laps.

Lisa kommentaar

 
