anglofiilist melomaan

Positivus 2013 (1. päev)

Posted by veerand &emdash; juuli 22, 2013

Võtaks siis 2013. aasta positivuse kokku. Ma olen vist varemgi öelnud, et ei lähe enam, aga sel aastal mõtlen seda jälle tõsiselt. Sel aastal oli vist esinejate poolest parim, nii et festivali pihta pole üldse ses suhtes kriitikat visata ja teil soovitan igatahes minna, aga tõsiselt, ma olen vist *nüüd* liiga vana ja laisk festivalideks.

Aga meeneskelem kronoloogiliselt.

Twenty One Pilots (US). Ameerika tiinekapopp. Rokkisid ja ronisid ja saltotasid küll südamest. Viiteks viisakas video:

Palma Violets (UK). Random postpunk fun. Ma polegi ühtki nende ametlkku lindistust ega videot näinud/kuulnud. Oli kohe kinnisidee, et nad on random mõnus live fun. Ja olidki. Nagu näiteks Glastol: Uuu, aga… Nardwuar vs. Palma Violets.

Elephants from Neptune (EST). Tänapäeval on Eestis elevante rohkem kui üks. Ja kui ma õigeste mäletan, olid nad lives täitsaväga mõnusad. Viiteks viisakas video:

Vana hea Crystal Castles. Mhmh!

Noah and the Whale (UK). Nende parim lugu oli üllatus – Daft Punk’i “Digital Love” – niiiii hea (kui vokaalist ei räägi)

Lisa kommentaar

 
