anglofiilist melomaan

Mrs Brown’s Boys

Posted by veerand &emdash; oktoober 4, 2012

Ma tean, et Mrs Brown’s Boys on vanamoeline ja natuke mõistan virisejaid, kes sellele sarjale kõiki auhindu meeleldi ei annaks, aga mina ikkagi pooled auhinnad neile annaks. See ikkagi on väga hea ja nii ära lihvitud ses mõttes, et Brendan O’Carroll on sajandeid juba selle kallal eri vormides töötanud ja mina ei ole nõus midagi halba selle kohta ütlema. Brendan on väikest viisi geenius. (Kui IQ number midagi ütleb.)

Igatahes. Mina nuputasin, et miks need näitlejad seal sarjas niimoodi reageerivad. Et kas neile antakse osa tekstist ja nad ei tea, mis on tulemas. Või, et miks need reageeringud ikkagi sellised on. Või miks meile neid näidatakse. Osa sellest võib seletada see video:

Seda tahan öelda, et need reageeringud on minu meelest parim osa.

Lisa kommentaar

 
