anglofiilist melomaan

Feisti kontsert x 2

Posted by veerand &emdash; august 14, 2012

Kui nüüd aus olla, olen rahul, et olen näinud viimase albumi tuuri kahes eri koosseisus. Muidu oleks veidi igav olnud. Aga pasunistid, keda eelmises postituses mainisin, need oleks kõlanud umbes nii:

Mulle jubedasti meeldis see minimalistlik jorin uue plaadi lugude saateks. (Ja ma mäletasin õigesti, et neid oli vähemalt neli!)

Kaks väga erinevat kogemust. Üks kontsert kõige kaugemal kodust, kus eales käinud olen, teine kodule väga lähedal. Üks kontsert vaadatud peaaegu täielikult istudes ja kuulates (kuigi istudes tantsides), teine algusest lõpuni tantsides-lauldes (vabandan kõigi ees, kes said tasuta pealekauba stereot). Üks kontsert, kus enamus lugusi olid pigem võõrad, teine kontsert, kus peaaegu kõik lood olid väga tuttavad. Üks kontsert, kus kuni viimaste lugudeni ei näinud Feisti nägugi (nii kaugelt vaadates), teine kontsert, kus kõigi laval olijate silmamunad olid näha. Üks kontsert, kus ei teadnud, mida oodata, kõik oli uus-huvitav-võõras, teine kontsert, kus tuli meelde, kuidas kõik käib.

Aga ühte võin öelda: iga korraga läheb Feist paremaks! (teine kontsert meeldis rohkem) (ja ma pole kunagi ka nii head eesti publikut näinud)

Ja seda võin kaa öelda: ootan kolmandat korda (aga ka uut plaati, palun!)

Tervitused kõigile kontserdikülalistele ja Toomas-Hendrikule!

Lisa kommentaar

 
