anglofiilist melomaan

valmis olla! Feistiks! Kadriorus!

Posted by veerand &emdash; august 13, 2012

feist feist feist feist feist feist feist

Ma olen natuke…valmis selleks kontserdiks. (Ma loodan, et ta toob meitele pasunistid ka kaasa esinema)

Aga tuleb välja, et olen unustanud temast kirjutada – hakkasin postitust kokku panema aga näe unustasin kuhugi rippuma.

Ma jään selles postituses ta uute lugude juurde. Pole aega kogu ta toodangut kokku võtma hakata.

Ja kirsiks lausa värske muusikavideo:

feist

ei saa seda lisamata jätta:

feist

Kas ma võin veel öelda, et mulle kohutavalt meeldib, kuidas ta kitarri mängib?

Mulle meeldib.

Ja kui ma luud murran määrake mulle raviks Feisti (ma endiselt usun, et ta hääl suudab haavatuid ravida).

feist

Ma võiks Feisti vj-na jätkata ja jätkata. Aga.

feist

Lisa kommentaar

 
