anglofiilist melomaan

O Children

Posted by veerand &emdash; juuni 20, 2012

Üle pika aja kirjutan värskest muusikast kaa. O Children!

Uskumatu, et sattusin neli (4!) aastat tagasi kogemata nende kontserdile. Algaja õnn. Olin end õhtu jooksul lava ees sisse seadnud, et kõikvõimalikke esinejaid klõpsida. Nad tulid lavale, hakkasid mängima ja mul kukkus suu lahti ja mõtlesin “kuhu ma küll sattunud olen”. Ühesõnaga: jätsid mulle juba siis päris korraliku mulje. Siis kirjutasin sellest kontserdist nii.

Pole jõudnud nende uut albumit, mil nimeks Apnea, veel kuulata.

NME striimib endiselt lahkelt albumit.

Aga üks uus lugu, Holy Wood, kõlab nii:

Chimera, videoga:

Hetkel eriline lemmik see lugu ja see esitus:

Lisa kommentaar

 
