anglofiilist melomaan

Pixies – Gouge Away

Posted by veerand &emdash; oktoober 22, 2011

Sellepärast, et see on liiga hea (elusesituse helikvaliteet selle video juures ja lugu iseenesest).

Ma pole täiega veel Pixiedeni jõudnud. Tean küll, et nad on kultusbänd ja kõvad mõjutajad olnud. Ma tunnistan, et nende lugudel on müstiliselt kvaliteeti ja vaieldamatut geniaalsust, aga mingi element on minu jaoks paigast ära, et ma saaksin neid sajaprotsendiliselt armastada.

Võibla selle loo juures on asi selles, et avasõnad ja hook on nii paljulubavad, et võtavad orki (oledki hooked). Aga siis ripud seal konksu otsas ja ootad: “noh, mis nüüd?” Ja minu lihtne aju tahab mingit loogilisust, mingi valemi täitmist… Ma tunnen, et see lugu peaks olema 4 minutit pikk. Ja refrään peaks erinema salmist (kas meloodia, tempo või dünaamika poolest). Nirvana sai sellele valemile pihta. Neil olid üsna traditsioonilise valemiga popplood. See on mu enda süü, et mu maitse selline on. Ja prominentse bassiga lood ajavad mind segadusse.

Sellegipoolest. See lugu kummitab mind juba nädal aega.

Lisa kommentaar

 
