anglofiilist melomaan

20. sajandi nostalgia

Posted by veerand &emdash; september 1, 2011

Kooliaasta algusega tuli nostalgia peale. Vaatad, kuidas mõni esimesse klassi läheb ja särab kõrvust ja silmist, ja kusagilt tuli see lugu piinama:

Ma ei tea, miks “For Tomorrow”. Ei mäleta, et oleks just seda lugu kuulanud, aga Blur oli 90ndatel kõva sõna küll. 90ndate keskel…kui ammu see nüüd tundub olevat.

Üritasin meenutada, mida ma veel tol ajal kuulasin. Cranberriese “No Need To Argue” kasseti kuulasin ribadeks ja õppisin kõik sõnad selgeks, et regulaarselt kaasa üürata.

Pean möönma, et vokaalosad meeldivad mulle ikka veel.

Pagan, mulle endiselt meeldib see album. Kergelt öeldes melanhoolne.

Ei, see oli ikka väga hea album. (Ma kuulasin uutuubis pooled lood vahepeal meeldetuletuseks läbi).

Väga huvitav. Ma mõtlesin, et huvitav mis mulje tollane muusikavalik nüüd mulle jätab. Eks seal oli ka veidi diskokräppi ja poppmuusikat, mis oli väga ajaspetsiifiline (produktsioonilt).

90ndatel oli selline saade MTV-s, kus mängiti kell 12 päeval souli. Mis selle nimi oli, kas keegi mäletab?

Appi kui cheesy see video nüüd tundub

Damn. See lugu ja video on hästi aegunud (vs halvasti aegunud)

Damn. Peaks järgi uurima, mida D’Angelo 90ndate lõpust veel teinud on. Minu jaoks algas asi sellest loost:

Ei või olla. Mis ometi juhtus? Kui see tüüp jalad alla ja õige hoo sisse saab võiks ta ilma igasuguse irooniata maailma vallutada. Isegi nüüd. See, mis ta Ronsoniga koos tegi, on ka hea, aga mitte veel 100%ne D’Angelo headus.

Aga nalja kah lõpetuseks. Jamie Foxx teeb D’Dangelot

Lisa kommentaar

 
