anglofiilist melomaan

Warpaint – Undertow

Posted by veerand &emdash; juuni 3, 2011

See peaks olema hea näide minu obsessiivsest natuurist.

Ma ii saa seda lugu peast enam ega suuda selle kuulamist lõpetada. Iga esitus on erinev ja ma kujutan ette kuidas produtsent/engineer/kesiganes stuudios parimaid lõike kokku lapib ametliku lindistuse tarvis, aga kõike head kaa korraga ei saa. Näiteks ametlikus videos kuuldav esitus on mu meelest nõrgim.

sõnad-akordid kahh.

mu meelest parim video live-esitusest:

Joolsi saates:

armas ametlik video:

Raadio live-esitus (väga hea heli):

Iiiri televisioonis (heatujuline):

MTV live’is (tšeki Stella võidukat trummimisfinišit):

Veel Warpainti live esitusi AOLis.

Lisa kommentaar

 
