anglofiilist melomaan

tappa või silitada

Posted by veerand &emdash; veebruar 10, 2011

Ma üllatasin end. Uut Strokesi loomingut ma arvasin, et eriti ei oota. Aga Under Cover of Darkness peale esialgset võõristust siiski meeldib. Lausa.

Ja uus Killsi singel Satellite ei. Taustvokaal, uimane meloodia ohh. Kas teile ei meenuta Boney M-i? Kitarr kõlab nagu Dead Weather / Muse ja alaklassiline Marc Ribot – see pole ka laitus. Böö. Siiski, catcy on.

Mina arvan…Mina arvan…Mina arvan, et Killsi album tuleb siiski parem kui Strokesi album. Noh loodan.

Kui nüüd veidi mõtelda siis Strokesi singel ei paku midagi uut, Killsi oma aga küll.

Lisa kommentaar

 
