anglofiilist melomaan

Ei musta, ei valget, ei punast

Posted by veerand &emdash; veebruar 2, 2011

Sõbrad, mul on teile kurb uudis. Valged Triibud on finito.

Kui teil on sama kurb kui mul, minge sellele lingile, saate veidi lohutust.

Igatahes. Te võib-olla teadsite. Ma sain minut tagasi teada. Mul peaks ükskõik olema, nad pole tükk aega Valgete Triipudena midagi teinud ja hakkas ju tunduma, et ega neil selles koosseisus enam palju teha jäänud ka polnud. Triibud olid sisuliselt ju aastaid juba koomas. Aga ametlik teade – see on hoop.

Jah, Jack jätkab mitmel rindel täie vaardiga. Õnneks. Jumal tänatud. Ja eks ma olen ammu seda õigeks pidanud, et ta tähelepanu (ilmselt ka õigel ajal) pöördus Dead Weatherile, The Raconteursile ja Third Manile (ja muudele koostöödele/produktsioonidele). Aga Valged Triibud oli maagia, midagi nii erakordset, et tänapäeval naljalt võrdväärset ei leia. Ja teatud moel on teade Valgete Triipude eksistentsi lõpust naelaks minu isikliku noorusidealismi kirstul. Üksteise järel pakib toores, täisvereline julge idealistlik muusika end kokku. Ja ma tunnen – ma ei saa sinna ka midagi parata – et minus võtab maad õigustamatu nostalgitsemine.

Ma olen väga üllatunud, et see teade mulle nii väga korda läheb. Ma ei ole end kunagi Triipude fänniks pidanud, vähemalt ma ei mäleta, et oleksin seda teinud. Mul on nüüd häbi, aga ma vist võtsin neid väga iseenesestmõistetavana. Sain neist teadlikuks kui nad juba legendi staatuses olid ja ilmselt tundsin alati, et olin rongist lootusetult maha jäänud ka kaitsesin end teatud küünilise ükskõiksusega. See oli vist 2003. a kandis.  Nüüd ma siis kahetsen.

Aga olgu siis nii. Teate mis? Nüüd tahaks andekaid remixe kuulda. Mis mul küll viga on? Ma pole absoluutselt remixi-fänn!

Lisa kommentaar

 
