anglofiilist melomaan

uued bändid Londonis – kontsert

Posted by veerand &emdash; jaanuar 11, 2011

Tänu sõbrale, kel Londonis muusikaajakirjanduses “käsi sees”, sattusin siis sellele kontserdile. Üldiselt usaldan ta maitset pimesi, sest a) meil on huvi sama žanri vastu; b) ta on alati informeeritud uutest tulijatest; c) ta tõeliselt armastab muusikat. Viimasel ajal olin kuidagi rajalt maha kukkunud uue muusika uudiste suhtes ja pühadeaeg valitseb Londonis siiski suhteline kontserdipõud.  Need oleks siis minu vabandused.

Tribes
Giant Steps
Orlando & the Wolves
Various Cruelties

Orlandost jääb kirjutama, sest neid me ei kuulnud. Esinemisjärjekord siis: Various Cruelties, Giant Steps, Tribes.

Tundub, et see oli järjekordne indiestry-pidu, kuhu olen kogemata sisse sadanud. Kaks vihjet – üks: keegi ei tantsi / naudi ennast; kaks: mis Tribes lavalt ütles (ja raadiolegend oma blogis kirja pani). Igatahes ma olin endiselt elava muusika näljas ja lihtsalt õnnelik, et saan, fotokas kaelas, kontserdil ringi kooserdada. Mul, ausalt öelda, oli suht ükskõik, mis muusikat nad tegid, seni kuni nad vähegi fotogeensed olid. Pool aastat kontserdinälga teeb inimesega seda! Aga ma pean nentima, et Various Cruelties tõepoolest kõlas sel hetkel ses ruumis väga hästi. Ja just neist ma pilti ei teinud. Nad kõlasid nagu ootamatult hea baaribänd.

Giant Stepsi ajal olin juba pildistamispositsioonis. Ja nad nägid head välja, nende muusikaline magedus isegi ei häirinud. Ja kui sõber küsis, kuidas meeldis, ütlesin, et meeldis, sest meeldis ju! Nende muusika ei seganud pildistamist!

Tribesi kohta aga ei oska ma veel midagi öelda. Võib-olla ainult seda, et nii veidrat mõjutajate segu poleks ma oodanud. See oli korraga õudne ja huvitav. NME räägib Nirvanast ja Pixiest. Nirvanat ma neis küll ei kuule. Kontserdil kuulsin mingi popp-Metallicat, aga siis mõtlesin, et ma ei usu oma kõrvu. Sõber tutvustas neid kui Suede’i mõjutustega…

Verdict: inconclusive exposure to said bands.

Lisa kommentaar

 
