anglofiilist melomaan

Uusaastakontsert : Foals

Posted by veerand &emdash; jaanuar 8, 2011

Aastavahetust Londonisse planeerides oli esimene mure, et aastavahetus ise ei tuleks välja lahja. Ma paanikaga ostsin esimesele paremini kõlavale üritusele piletid ära. Selleks juhtus olema Flowerpoti korraldatud kontsert, mille peaesinejaks Foals. Ja kaks päeva enne aastavahetust kuulsin, et keegi läheb aastavahetuseks Sonic Youthi kontserdile. Oeh, eksole, inimene ei ole kunagi rahul! Aga ei, tegelikult olen Foalsi aastavahetusega rahul ikka. Lisaks veel paar kompvekki enne peaesinejat. Kuigi esimene kompvek tekitas segadust / ei tundnud ära.

Chad Valley
on Hugo Manueli uus bänd/projekt. Hugo nimelt on sellisest bändist nagu Jonquil.  Ja oi kuidas see mulle ette ei löönud kui teda lava peal jõllitasin. Hirmus kohe. Kuigi, mingi tunne mul tema suhtes oli, et peaksin teda teadma. (Ma muide olen Jonquili kontserdil käinud 2008. a.) Minu jaoks kummaline, et Jonquili muusikast on saanud nüüd Chad Valley muusika. Tähendab! kuidas saab ühest teise juurde?????! Aga ma ei ütle, et Chad Valley on paha, pigem vastupidi.

Trophy Wife
Väidetavalt Oxfordi päritolu (nagu Foalsgi), mõned vapustavalt ideaalsed vaiksed indielaulud. Ei aga päriselt, neist võib sõltuvusse sattuda ja kontserdil esinesid päris elavalt. Ja nagu üks loetud revüü mulle meelde tuletas – jah, neil oli täiesti fantastiliselt energiline trummar (mu trummarivaimustus jätkub).

Foals
Peaesinejad vähimagi kahtluseta. Isegi uusaastapeol tantsisid vaid mõned soojendajatele kaasa, sest Foals olid selle peo superstaarid. Ja vau! Las ma väljendan end teaduslikult – nad olid kontserdil sitaks head. Eriti hästi kõlasid elavalt esitades uue albumi lood. Mind paneb endiselt imestama, et Londonis on inimesed võimelised sellisteks asjadeks nagu crowdsurf akustilisel kontserdil. Aga siis tuli mulle meelde, et inimesed on sellisteks asjadeks võimelised ja mind eriti publiku reaktsioon Foalsi lugudele imestama ei pannud. Pigem vastupidi, sest mõned nende lood on ülesehituselt nagu reivilood. Eriti Spanish Sahara. Woah!

Valik külastajate videosid: MiamiKeskööl

Ja noh head uut aastat kah siis!

Lisa kommentaar

 
