anglofiilist melomaan

Limit to your love

Posted by veerand &emdash; november 18, 2010

Väga hüpnotiseeriv video ja töötlus ja kus on kutil hääl!

James Blake

Aga Feisti originaal on ikka ka hea.

Feist

Ahjaa, ja tervitades trüki/kujundusfailide inimesi – James Blake’i CMYK. Ju ta õpib Goldsmithis sama asja?

Cyan, Magenta, Yellow, Key (Black) on värvid, mida kasutatakse enamasti põhivärvidena trükiste trükkimisel.

Üks vastus to “Limit to your love”

  1. ma ei teagi…ta ilu lihtsalt sööb mu ära. alates 0:28 olen ma maha müüdud OHHH JAHHHH. ja 0:39 on mul juba kuu aega desktopil olnud
    (mitte et see nüüd väga oluline oleks aga..)

Lisa kommentaar

 
