anglofiilist melomaan

Uus Women (Public Strain)

Posted by veerand &emdash; september 30, 2010

Ja uus Women’i album Public Strain on väljas. Ma ei jõua! Kõike head muusikat ära kuulata. Äkitsi tuleb häid albumeid igalt häält bändilt! Mai saa!

Sirvisin oma blogi ja ei leidnud, kas olen sest bändist varem kirjutanud või mitte. Igatahes. Kõik algas tagurpidi. Sattusime neid kogemata White Heatil nägema. Aasta oli 2009, kuu veebruar.

Ma isegi ei mäleta keda me sinna vaatama läksime või miks üldse. Võimalik, et Soft Pack’i (endine Muslims). Kui nüüd häbistavalt aus olla…ega nad tookord peale ei läinud. Pool aastat hiljem jäi nende omanimeline album ette. Ja tasapisi kuulasin virtuaalseteks ribadeks. Võttis aega, aga kohale jõudis.

Ja nüüd siis uus album. Kahjuks pole kuskilt striimi võtta, jupiti olen kuulnud siit-sealt. Kaks lugu on ka allalaadimiseks olemas. Kuskil. Ei mäleta, kus nägin.

Igatahes see kõlab nagu ideaalne talvine soundtrack, nii palju kui ma olen kuulnud.

Kahtlustan, et see lugu võib antud albumil olla üks parimaid

Ja eelmise albumi meenutuseks

Lisa kommentaar

 
