anglofiilist melomaan

Posted by veerand &emdash; september 20, 2010

Jätkan varsti naiskitarristide nimistuga, ma luban.

Vahepeal aga olen jõudnud arusaamisele kuivõrd hea ikkagi Johnny Marr on. Lugesin ja kuulasin hunniku ta intervjuusid. Meeldivamat ja intelligentsemat inimest ei kohta just sageli, vähemalt intervjuudest jäänud mulje järgi. Ma olen ülimalt vaimustatud tema tegevusest peale Smithse. Et ta nii kaua erinevaid projekte ja bände on teinud. Tema suhtumine muusikasse…ma loodan, et suudan sellist lähenemist enda puhul elu lõpuni säilitada.

Ja intervjuud temaga on palsam vaimule, ideaalne teraapia. Kui vaim väsinud ja intellekt nüri, ta puhub peale, ütleb paar tarka julgustavat sõna ja tasapisi hakkab parem.

Marr on, muide, suur naisgruppide fänn.

Ja ma hakkan vist talle Cribsiga ühinemist andestama.

Lisa kommentaar

 
