anglofiilist melomaan

Beach House

Posted by veerand &emdash; september 7, 2010

Ma ei mõista, kust see Baltimore’i duo välja ilmus. No Baltimore’ist ilmselt. Aga…kuidas?! Noh indie bändid ongi, lindistavad, tuuritavad, arenevad massidele varjatult. Aga miks mu eest seda pärli nii kaua varjati? Ma suvel ostsin nende albumi Devotion (teine nende kolmest stuudioalbumist), juba 2008 oli välja tulnud. Peamiselt viis mind selleni lugu Zebra nende järgmiselt albumilt.

Juunis polnud aega kuulata. Ostsin tookord liiga palju muusikat korraga. Juulis avastasin kogemata nad oma pleierist ja edasi arenes haigus juba salaja ja jõuliselt.

Heart of Chambers

Gila

Lover of Mine kolmandalt albumilt

Miks ma nad nii hilja leidsin? Tahaks mingit sissejuhatavat artiklit neist, aga ei leia, hilja juba ilmselt. Aga nüüd on asi hull. Teate, kuidas ma tean? Ma tahan nende kontserdile. Kohe nii, et vaatasin nende tuurikalendrit. Jajah!

Üks vastus to “Beach House”

  1. tegelt on kummaline et niisugune asi sinust mööda sai kõndida….
    imelik lugu on veel sellega ka et kõik(ja neid ei ole palju), kes BH avastavad teevad seda kuidagi naljakal viisil, mitte lihtsalt netis ringi jõlkudes…
    “take care” ja meinstriimi maiguline “norway” on siiski parimad.

Lisa kommentaar

 
