anglofiilist melomaan

chill out soovitus: aerofotod ja Justin Bieber

Posted by veerand &emdash; august 18, 2010

Idee: Pane mängima see pikk lugu sellest lingist.

Nüüd ava kõrvale see link.

Et voila!

Oi, ma olen jube rahul selle avastusega.

Ahjaa, see Justin Bieberi originaallugu on kusjuures peris ok. Ühe tegelase pool kirjutatud, kes oli kunagi Fugees, muide.

Ja veel. See on esimene kord, kui tulen sellise nähtuse peale nagu Justin Bieber, st. kuulen teda laulmas. Tore poiss ju. Kui plikatirts oleks, ma arvan, et ta meeldiks mulle. Aga mulle tuleb meelde, et olingi plikana tirts. Nii et võibla ei meeldiks.

Lisa kommentaar

 
