anglofiilist melomaan

The Neat

Posted by veerand &emdash; august 14, 2010

Sirvisin üle pika aja taas ühe äärmiselt laheda fotograafi bloogi. Ja sain vastuse mind painanud küsimusele. Nimelt: mis lugu kõlab Steve Lamacqi saate alguses ja kõllidena vahepeal?

Nüüd ma siis tean! Tuleb välja, et Hullist pärit uus bänd nimega The Neat, loo nimeks In Youth Is Pleasure

Jah, ma kuulen neis noid 80ndate bände, milleks ma nooruse ja kujunemata muusikamaitse tõttu mõni aeg tagasi veel valmis polnud. Mul on muide kahtlus, et minust on kujunemas The Falli fänn.

Aga video siis Danny Northi ja Tim Blackwelli poolt. Danny on veidi videosid teinud ja ma väga suure põnevusega ootan järgmist ja jälgin ta arengut. Tal on väga sirgjooneline käekiri, kasutab tehnika viimast sõna ja lisavalgustust – üldiselt asjad, mis mind ei vaimusta. Aga tema sirgjoonelisus teeb asjad põnevaks. Aeg-ajalt vilksab elu ja tõde nii nagu ei ühelgi teisel fotograafil.

Aga veel The Neati!

Seda videot vaadates tuli mulle mõte, et kunagi olid legendaarsed ninamehed ka ju uued tegijad.

Ma ei vihja millelegi. Lihtsalt, et suht väheste esinejate puhul tuleb eriline tunne peale.

Lisa kommentaar

 
