anglofiilist melomaan

kuid

Posted by veerand &emdash; juuli 29, 2010

Peaksin pettunud olema, et sel suvel ja kevadel sedasi konkreetsete plaanideta minna lasksin. Aga ma ei ole. Veel. Väga. Oli selline ajajärk ja vajadus isiklikus arengus jne. Aga mu stoilisus lükatakse hiljemalt augusti lõpuks küll ümber. Ma tean seda. Aga ma ei ole valmis. Kui edukamatel briti muusikafestivalidel poleks seda tüütut omadust minutipealt välja müüa, küllap asjad oleks võinud kujuneda teisiti. Kui teatud suhted oleks olnud paremad… Kui oleks veidi rohkem ettenägelikkust…

Kui nüüd meenutada, ühe kontserdiga aprillis läks küll halvasti – või millal need tuhapilved olidki? Ma arvan, et kui see kontsert oleks toimunud, oleks mu elu ilmselt mõnevõrra teine. Kui McQueen poleks end ära tapnud, võib-olla oleks mu elu veidi teine. Kui McLaren poleks surnud, oleks mu elu võib-olla veidi teistsugune. Kui palju juhuseid kõigest paari viimase kuu jooksul.

Samas, kui mõtlema hakata. Ilma mu tegudeta ei tähendaks ükski juhus midagi. Teatud marginaal lubab juhuseid ise tekitada. Vähemalt ära kasutada küll. Kas see tähendab, et olen oportunist? Millest säärane negatiivne konnotatsioon? Iga inimene peakski olema oportunist. Kohanema. Reageerima. Tegutsema. Kahetsen alati kui võimalusi ei kasuta. Tegutsedes õpib. On aeg veelgi rohkem õppida.

Aga seda ei öelnud mina.

Lisa kommentaar

 
