anglofiilist melomaan

Stuck inside of Mobile with the Memphis blues again

Posted by veerand &emdash; juuli 28, 2010

Mul on väga auklik Dylani-haridus. Jõudsin ta kahe parima albumini – no pole veel õieti jõudnudki – täna. Või siis noh homme. Kaks parimat on muidugi Blonde on Blonde ja ta Freewheeling. Novot. Oh ma olen oma elus mitu korda veidrate pilkude osaliseks saanud, et ei tea muidu tuntud lugusid. Kaks korda Dylani pärast. Kui ma ei teadnud Death of Hattie Carrollit ja kui ma ei teadnud Visions of Johannat. No mis sa teed, Eestis ei hari sind keegi! Tuleb ennast ise õpetada. Ja siis naerdakse mu üle kui ma iga laulu peale ütlen “kes seda laulab? mis loo nimi on?”.

Sõnad.

Mulle läheb praegu peale Chan Marshalli versioon.

Ja pealegi uutuubis naljalt Bobi originaali ei leia. On see filmi algus, aga mäh.

Lisa kommentaar

 
