anglofiilist melomaan

suvist muusikat niitmise vahele – Toots & the Maytals

Posted by veerand &emdash; juuni 28, 2010

Kui ilm päikseline või tuju suvine ja soe, on ikka tore lahedat muusikat kuulata. Mitte jahedat. Lahedat.

Pange muruniidukid korraks seisma, tulge tuppa morssi võtma ja ma tutvustan teile Toots & the Maytalsi.

Desmond Dekkerit ma kord juba tuvustasin (sirvige tagasi). Jah sattusin Desmondi peale ja sealt jäi Jaimaka ska sisse. Siis sattusin vaatama saadet plaadifirma Islandi loost – on ta 50s sünnipäev ja ma kohe mitte ei teadnud, et ta loodi Jamaikal ja algas Jamaika artistidega. Toots &  the Maytals oli nende hulgas. 50ndad ja 60ndad on muusikaliselt minu nõrkus. Veel väljakujunemata žanrite toores seksikus. Algav rock’n’roll, r&b (Motown) ja tõusev ska Jamaikal.

Ma alles avastasin Maytalsi nii et ma eriti palju neist veel ei tea, aga lood, mis leidnud olen, on niiiiiii head. Ja kellele veenmiseks nimesid tuleb nimetada – kaverdanud The Specials, The Clash, Jack Johnson, No Doubt, Chaka Demus jne.

Monkey man

Funky Kingston

It’s You

Louie Louie

Pressure Drop

Mul on tunne, et Monkey Man on kõige kuulsam The Specialsi esituses

Monkey man on popp. Amy Winehouse’i esituses

Lisa kommentaar

 
