anglofiilist melomaan

Ed Harcourt

Posted by veerand &emdash; juuni 16, 2010

Nädal algas Ed Harcourti esinemisega Rough Trade Eastis.

Ma olen nüüd aus – ta on üks vähestest, kes on tegelikult ja objektiivselt ilgelt andekas. Nii muusikuna (klaverimängija, kitarristi ja vokalistina – ja olen kuulnud, et ta armastab ka vähemtuntud instrumente) kui laulukirjutaja (kui palju tõeliselt omapäraseid ja ilusaid laule tal on). Tema loomingul on tema nägu ja ta kombineerib oma oskusi suurepäraselt. Ja kümmekond aastat juba avalikult ja aktiivselt tegutsenud. On aeg, inimesed. See tüüp väärib palju rohkem tunnustust, kui ta seni saanud on.

Noored inimesed! Vaadake, see on tõeliselt südame ja mõistusega tehtud intelligentne muusika. Ilmselt üks väga atraktiivne külg Ed Harcourti puhul on,  et ta on tõeliselt rock’n’roll oma olemuselt, olles äärmiselt romantiline. Selline šarmantne tobu, kes noorena kirglik elupõletaja oli. Paras James Dean. Ja veel üks asi, noored! Kui teil muusikat armastavad vanemad on, läheks õnneks selline strateegia, et ostate ta plaadi, kopeerite endale ta muusika arvutisse ja kingite plaadi emale või isale. Kaks kärbest, eksole?

Ta uus album Lustre tuli esmaspäeval välja. Ja sisaldab mu praeguse hetke absoluutselt lemmiklugu “Church of No Religion”. Esmalt meeldis mulle, kuidas lugu meloodiliselt areneb aga nüüd olen täielik sõnade fänn. Milline absurdselt soul hääl tüübil on!

akustiline raadiovariant

ja akustiline vabaõhuesitus Langley õdedega

Ja Ed räägib albumist

Oh issand, mulle meeldivad uue albumi kõik lood!
Haywiredit teadsin millegipärast tükk aega varem (I’m a bad liar/I miss you so much/I go haywired) ja (It’s not easy to be happy/and get away with it).
Killed by the Morning Sun (Please let your tears roll down the drain/Straight to the canals of the Thames/across the sea to the river Seine).
So I’ve Been Told on üks traagilisemaid ja kurvemaid laule, mida ma kuulnud olen (I have heard sweet music in the hospitals/I have seen the waves on distant shores/So I’ve been told it’s all in my mind)

Lisa kommentaar

 
