anglofiilist melomaan

kahel tasuta kontserdil ühe õhtu jooksul

Posted by veerand &emdash; aprill 8, 2010

Kell on 3 öösel, olen täna õhtul pool linna läbi trampinud – käisin kahel kontserdil, keegi kaabib mu akna taga, ma arvan, et kas rebane, kass või kummitus ja olen kohe-kohe unne minestamas aga oi milline kontsert, pean ära mainima, sest see oli lihtsalt nii hea.

Ma olen nii vilets, et ei oska aga (preagu veel) öelda keda ma siis nägin.

Kontsert number üks – Save BBC6Music Special üritus King’s Crossis.

Kontsert number kaks – Death Disco Notting Hill Gate’is.

Esimese kontserdi tõmbenumbriks oli Ed Harcourt, teise nimeks korraldaja Alan McGee, keda ma aga ei näinud.

Esimesel kontserdil nägin kolme eri esinejat. Naine kitarriga. Väga väga hea, kahjuks pole aimugi, kes ta oli. Siis bänd, mida BBC6Music kindlasti mänginud on, sest see on ainuke raadio mida kuulan ja ma tean, et olen neid kusagil kuulnud. Tohutult head, fantastilised hääled, head laulud ja neil on album väljas. Ja seni pole ma suutnud nuputada, mis nende nimi on. Ja siis Ed Harcourt. Ma olen ta karmimuusika projekti esinemist näinud. Aga ta enda lood muidu on midagi hoopis muud. Ta mängis klaverit ja laulis. Klaver pole veel kunagi nii maagiline olnud. Ma isegi ei teinud eriti pilte, lihtsalt kuulasin suu ammuli ja vahtisin klaverit. No kuule, isegi helimees plaksutas. (ma ei tea, võib-olla see pole kuigi ebatavaline, aga jäi silma) Ma olin kahjuks ta selja taga. Pold südant häirida vaatajaid ega Ed’i ja kondama minna.  Ja lõpetas Sparklehorse’i looga “Saturday”. Poetasin teel teisele kontserdila veerand pisarat. Mark Linkousi muusika on mulle väga kiiresti üpris eriliseks saanud ja et üks mu praegusi lemmikartiste teda meeles peab…. Ohh, nad olid kohtunud.

Jätkan siis kui jaksan…

Lisa kommentaar

 
