anglofiilist melomaan

planeedinali

Posted by veerand &emdash; märts 27, 2010

Ma vaatasin seda videot

ja ammutasin natuke jõudu. Ja mõtlesin kahte asja:

  1. “Ohh, Jack” ja naeratasin endamisi, “mis planeedilt sa küll tulid?” Meie peres oli see viimane fraas meelitus/armastusväljend. Kummalisel kombel on mult seda nüüd hiljuti siin küsitud. Nii et ma tundsin end hinnatuna ja hoolituna nagu kodus. Aga kui aus olla, ma ei pea Jacki absoluutselt imelikuks, ma lihtsalt jumaldan, et ta päriselt teeb selliseid asju nagu ta teeb, mõtleb nagu ta mõtleb. See annab minusugustele tobudele lootust.
  2. Ma vist teen end lolliks kui teda kohtan. Ma ei tea miks, aga mul on tunne, et ma kohtan teda. Ma ausaltöelda väga ei imestaks kui see juhtub paari järgmise kuu jooksul.

Ilmselt hetke kuumim plaadifirma.

Lisa kommentaar

 
