anglofiilist melomaan

Duke Ellington Orchestra Eestis

Posted by veerand &emdash; veebruar 16, 2010

Ok ma kaalun tõsiselt 20ndaks aprilliks Eesti tulemist. Ei, ma teen nalja – peaks pigem siin Londonis häid jazzikontserte otsima. Aga kui ma oleks Eestis, läheks küll vaatama.

Päris hea saavutus, et pojapojani nüüd asi jõudnud. Tõeline perekonnaettevõtmine. No ilmselt pole ainsatki algset liiget orkestris alles jäänud, nii et ma ei tea, mida see orkestri nimi tegelikult nüüd tähendab. Tuleb vaimusilmas võrdlus moemajadega ette, kus algne disainer on surnud. No ma mingi päev lugesin sellest Guardianist, kuna McQueeni teema on veel üleval. Seal, kus üks inimene tegutses ja otsustas ise peamiselt, on jätkamisega nadi, eriti kui ta äkitselt ja noorelt suri. Kui ta aga kõrges eas suri ja kaasas teisi inimesi, on tema visiooni ja joont lihtsam jätkata. Ellingtoniga oli vist viimane variant.

Lisa kommentaar

 
