anglofiilist melomaan

Nothing’s changed I still love you

Posted by veerand &emdash; jaanuar 11, 2010

Vastused postkaartidel palun – kelle pildiga särki kandis HU? basskitarrist eilsel kontserdil?

Ma, muide, videosid eriti ei teagi. Mõnda hägusalt mäletan oma MTV-lapsepõlvest. Jube naljakas, et lapsena oli Eestis võimalik näha kõige paremat muusikakanalit üldse. MTV UK’d või ma ei teagi, kas nägi üldse maailma ühtset ainsat MTV’d kõigepealt, siis UK haru ja lõpuks oli vist MTV Europe. No sealt edasi läksid asjad lihtsalt lahjaks.

See laiv variant on mu meelest huvitavam vaadata kui originaalvideot, aga ma tsipa isegi originaalvideot mäletan.

Seda videot ma küll ei mäleta. On see ametlik?

kas sellele loole ka ametlikult video tehti, huvitav?

ei saaks öelda, et olen sedagi varem näinud

Lisa kommentaar

 
