anglofiilist melomaan

jõululaul taksos

Posted by veerand &emdash; detsember 16, 2009

Ma ei tea, kas olete kursis igasuguste kampaaniatega, et jumala eest X Factori plaat jõulunädalal esimene ei oleks (Inglismaal siis). On see Rage Against The Machine’i kampaania, mille peamine probleem on see, et nad on Sony plaadifirma peal, mis tähendaks, et raha paneks tõenäoliselt taskusse ikkagi Simon Cowell. Ja olge nüüd – nii vana laul ja totaalselt ebajõululik. Imelikud inimesed. Siis on Sufjan Stevensi kampaania “Get Behind Me Santaga”. Aga seda lugu pole mul õnnestunud kuulda, kuigi paljutõotav – teatud sõbralik nööge White Stripesi pihta.

Mina olen küll viimane inimene, kes tänapäeval midagi edetabelitest teab. Aga tuli välja, et mullu oli see Burke või kestaon, kes X Factori võitis Coheni Hallelujaga esimene. Seda ma isegi vist teadsin, et Jeff Buckley versioon oli teine, ka mingi hull kampaania oli. Oeh. No see on tõsi, et X Factorid ja Superstaarid on midagi nii valet kui veel olla saab ja inimesed ei tohiks seda muusikaga segamini ajada – heal juhul on see karaokevõistlus. Ja karaoke on päris mõnus ajudeta lõbu, vahel isegi võib. (Ma ei oleks arvanud, et ma iial karaokega ok oleks, aga hea seltskonna ja äärmiselt lollitamistujuga on see täitsa ok) Samas jälle protestikampaaniad tunduvad mulle ka kuidagi valed. Pole mus vist piisavalt kambavaimu, et teeks järgi, nii nagu teised teevad.

Igatahes leidsin endale kogemata jõululaulu, mis mulle kohutavalt meeldib. On ta küll läinud aastast, aga ma kuulsin seda esimest korda paar päeva tagasi. Slow Club – Christmas TV (Black Cab Session).

Olen viimased päevad praktiliselt tol veebilehel elanud ja soovitan tungivalt, et vaataksite järgnevaid esinejaid (ei ole paremusjärjestuses, kuigi Doves on tõesti mu lemmiksessioon):

  1. Doves
  2. Left With Pictures
  3. My Morning Jacket
  4. Ryan Adams
  5. The Virgins
  6. Holly Miranda – NB! Tal hoidke silma peal!
  7. Jonathan Byers – kui tahate näha, kuidas tšello taksosse mahub (ja et seda mahub seal mängida ka!)
  8. Woodpigeon
  9. David Thomas Broughton
  10. Calexico – !!
  11. Benjamin Zephaniah – fantastiline!
  12. Seasick Steve – !!!!!
  13. Scout Niblett – !!
  14. Fanfarlo – kindlasti
  15. The National – !!!!!!!!
  16. Bill Callahan – !!!!!!!!
  17. Daniel Johnston – Grievances!!!
Lisa kommentaar

 
