anglofiilist melomaan

ma lihtsalt ütlen (et Jamie T esineb)

Posted by veerand &emdash; november 13, 2009

Jamie T ümberajastatud tuuri piletid on müügil. Vauts! Tõsiselt kiirelt lähevad! Oleks pidanud oktoobris ja nüüd tuur olema aga poiss oli haige. Londoni Brixtonile lisati lisakontsert, mille piletimüük algas kaks tundi tagasi. Oletan, et see müüb ka kähku välja.

Arvake, kes läheb? 😉

4 kommentaari to “ma lihtsalt ütlen (et Jamie T esineb)”

  1. mari said

    mina. jeeeee!!

  2. ur said

    hihi, mina kaaaaaaa!!!!!!1!!
    jesssssssssssssss jeeeeeeea jeeeeeea jeeeeea, jeeeeeee!!!
    jumal istus kullast laua taga ja kui ma alandlikult soni pihus ja ühe jalaga kullakamakat veeretades küsisin, et ehk ikka armuline god täidab mu palved ja võimaldab mul minna, köhatas ta kurgu rögast puhtaks ja ütles, et kui ma Soomaa raba veest tühjaks joon siis saan

    jeeeee!!

Lisa kommentaar

 
