anglofiilist melomaan

jälle armunud Jamie T’sse

Posted by veerand &emdash; oktoober 14, 2009

Mina EI saa aru, miks ta kõigile meeldib. No kõigile ei meeldi, aga paaaaliudele meeldib.

See lugu näiteks. Ei, ma ei ole seda kahe päeva jooksul umbes viisteistkümmend korda kuulanud.

Ja ütelge ausalt – kas te olete ELU sees nii nunnut intervjuud näinud???

No mitte ainult selle intervjuu põhjal vaadeldes aga üleüldse, kutt võidaks kõige nunnuma iseloomu tiitli muusikute hulgas. Mis ei tähenda muidugi, et ta oleks kõige parem inimene, aga väike võluv naga on ta sellegipoolest. Jaaamaitaha tema muusikalisi oskusi selle nunnudusega vähendada, aga kui nüüd täitsa aus olla…ma ikkagi ei saa aru kuidas…miks…aga ta meeldib inimestele.

Emily’s Heart uuelt albumilt

See lugu tundub tugev olema:

Ahh Jamie…ma tahan su…albumit.

Ha, ma ei teadnudki, et ta Braggi kaverdanud on…

…it’s wrong to wish on space hardware… mulle meeldib see laul. Kui ma oleksin võinud Billy Braggiga tutvuda ja vestelda, ega ma tast tol hetkel eriti teadnud ja mis ma taga ikka räägin. Aga nüüd ütleks tere vähemalt ikka. Hakkan tasapisi aru saama kui väärtuslik tegelane ta on. Ka muusikaliselt.

Ja see ajab naerma…

Üks vastus to “jälle armunud Jamie T’sse”

  1. mari said

    mulle meeldib ta kõige rohkem ainult kitarriga.

Lisa kommentaar

 
