anglofiilist melomaan

Kellele ei meeldiks tasuta muusika – Streets of Rage ja Methodist Leisure Inc.

Posted by veerand &emdash; oktoober 13, 2009

Kui teile Jaapani punk meeldib – ja ma ei mõista, miks ei peaks – siis meeldib teile ka Methodist Leisure Inc’i poolt kokku pandud kogumik Short Attention Span. (saab lingist tasuta alla laadida). Ma ei teagi, miks see kõlab mulle kui Jaapani punk. Kuna ma ei saa ühestki sõnast aru? Vist jah sellepärast. Täiesti ajuvaba energiat vabastav isetegevus. Ja mulle meeldib, et aega ei raisata – lugude pikkus ulatub seitsmest sekundist viiekümne kuue sekundini. Lapsed, pange tähele – sellega peaks õnnestuma väga efektiivselt vanemaid närvi ajada! Või siis ka vastupidi – ma arvan, et lapsed läheks sama moodi närvi kui nende vanemad selle müra peale panevad. Või siis hüppavad kõik koos rõõmsalt ringi. Loodaks, et see viimane variant jääks peale. Haa, ma just vaatasin, et nende žanrinimetuseks on ‘fun’.

Streets of Rage’i kohta on täitsa korralik artikkel/intervjuu Platformis. Mulle hakkas jutu peale jube hea tunne tulema, ja kui jutu lõppu jõudsin (seal on link allalaadimiseks) ja kuulamiseni jõudsin, ei pettunudki.

Lisa kommentaar

 
