anglofiilist melomaan

soovinimekiri

Posted by veerand &emdash; august 21, 2009

Olen natuke väsinud. Suvine Eestimaa puges põue ja ninna. Ilus, ta saadanas, küll on, kuid külm ja tuuline. Õnneks oli Stansteadi-suunaline lennuk piisavalt eestlasi täis, kes mu köhimisse ja tuterdamisse äärmiselt ükskõikselt suhtusid. Igatahes metroosse ma oma haledat kogu vedada ei tahtnud ja ka ilm oli ilus. Sest vaadake, londonlased ju ei tea, et Eesti suvi oli mu vastu nõnna jahe. Nad kahtlustavad õigusega esmalt seagrippi. Aga jah, energia on praegu all. Kuhugi ronida ei viitsi. Ma siis parem unistan veidi.

Plaadid, mida himustan:

  1. The Dead Weather – Horehound eksole
  2. The Raconteurs – Consolers of the Lonely mhmh
  3. Official Secrets Act – Understanding Electircity sest meil on selle bändiga nii palju seosed, kokkusattumisi ja mälestusi
  4. La Roux
  5. The Cribsil olla uus album…

Tahaks elektrot ja karmi rokki, mille saatel maalida.

Tahan minna tehase-elektro-peole. Tahan tantsida hea elektro saatel. Ei mingeid cheesy tunese ja poppi! Ilusad inimesed ja räpased urkad.

Noh ja nüüd unistan juba kontsertidest. Veel miljon tassi teed ja ma lähen!

  1. Bear Hands millalgi Londonis peatselt
  2. Rumble Strips ja
  3. Jack Penate lillepotis – ma ei tea, mis kell ma siis kohale pean minema, et sisse saada – halastage!
  4. Kieran Leonardit pole ammu näinud. Tunnen puudust ta vihastest tundlikest akustilistest esitustest.

Tore oleks mõelda, et kohtan mõnel kontserdil kedagi, kes sinna sattunud tänu mu kirjustustele. Ah mis sa unistad melomaan! No igastahes kui siiski ükskõik mis pühapäeva õhtul end Londonist plaanideta leiate, jätke mulle sõnum ja üks salajane randevuu võib teoks saada. Jaajah, ma kutsun teid lihtsalt igapühabaühtusele kontsertkoosviibimisele muud ei midagi. Aga see on midagi erilist, selles võite kindel olla. Kes teab, kauaks seda kontsertsarja veel jätkub. Kiirustage! Tulge Londonisse.

Lisa kommentaar

 
