anglofiilist melomaan

videod lollis tujus vaatamiseks

Posted by veerand &emdash; august 10, 2009

Mässan oma fotodega, kollekteerin, kellele mida, nuputan kuidas kombineerida hoiustamisega…jube tõsine töö, hirmus tõsiseks võtab. Sellise tõsiduse peale on loll tuju lihtne tulema. Ja pole majakaaslast, kellega aknal kõõluda, veini juua ja inimesi mu suupillimängimisega d(ep)resseerida.

Alustuseks (ja et tantsutuju peale tuleks) vana ja unustatud lemmik. Clap Your Hands Say Yeah – Satan Said Dance

Täna tutvustas majakaaslane mulle seda videot. Kui ma tuima näoga esimese korra ära kuulasin ja tema naeris nagu hull, mõtlesin no mis siin naljakat on. Jõle lugu. Siis seletati mulle lahti loos sisalduv sotsiaalne iroonia. Et kutt immigratsioonis vahele ei jäänud, Lidlis ja teistes haledates odavkettides, kus massiliselt varastatakse aga küll. Kuulasin teise korra veel. Nüüd olen hooked.

African Boy – Lidl

Ja vindi ülekeeramiseks: Cat Yodelling (kah muusika, sobib muusikablogisse küll?)

Aga nüüd tõsiseks tagasi. M.I.A. ft. Afrikan Boy – Hussel

Sõnad on lõbusa rütmi ja räpi taga sotsiaalsed ja tõsised – põgenikustaatus, perekondade eest hoolitsemine.

Järgmine laul ainult selle pärast, et see on ühe mu Londonis elutseva erilise (indi)muusikasnoobist tuttava lemmiklugu. Sõnad on veidi nõmedad, aga muidu täitsa esinduslik popplugu. Võtab tantsima küll.

Estelle ft. Kanye West – American Boy

Hm, rohkem lolli tuju videosid hetkel pähe ei tule. Mis teil näo naerule veab?

Lisa kommentaar

 
