anglofiilist melomaan

In the court of the Wrestling Lets’

Posted by veerand &emdash; august 2, 2009

Olen neist kaks korda juba kirjutanud. Nii et päris algusest ei alusta. Ja näinud olen neid kolm korda (hm teisest korrast on polegi kirjutanud aga teise korra pildid siin – mitte kõige paremad pildid, sest nad mängisid praktiliselt pimeduses, aga väga higine fantastiline hull kontsert oli, mingid jaapanlased läksid hulluks).

Viimatine kolmas kord tähistas nende debüütalbumi ilmumist.

In The Court Of The Wrestling Lets

Olen seda mõnda aega kuulanud ja kui tahate ainult mõne loo kaupa muusikat neilt osta…ma ütlen kohe, parem ostke kogu album. Riburada niikuinii ostate lõpuks kõik lood ja tahate juurde. Ma ainult ütlen. Aga kui kahtlete, millistest lugudest alustada.. teine, kolmas, viies, kuues, üheksa-kaksteist, neliteist.

Kolmanda kontserdi pildid. Esinesid koos plaadifirma-kaaslaste Your Twentiesega. Väärib ka tähelepanu. Üleüldse, Stolen Records väärib tähelepanu.

Võibla revideerin veel kunagi toda albumit loo kaupa. Kõik on võimalik.

Aga seniks lõbus tuuripäevik.

Lisa kommentaar

 
