anglofiilist melomaan

Graham Coxon – The Roundhouse

Posted by veerand &emdash; juuli 31, 2009

Vabandan vahepealse eetrivaikuse pärast. Palju on vahepealsetesse nädalatesse mahtunud kõikvõimalikke kultuurisündmusi. Kirjutada pole üldse jõudnud.

Vahepeal nähtust väärib mainimist Graham Coxoni kontsert The Roundhouse’is. Minu esimene visiit sellesse hoonesse. Mõnevõrra väiksem kui ette kujutasin, sellegipoolest liiga suur sellise kontserdi jaoks. Kaugel rõdul istudes oli heli ikka sitt mis sitt. Soojendas Esser, kellest ma midagi ei tea peale selle, et väidetavalt on nad Essexist ja paar nende lugu on täitsa lahedad. Ahjaa, tegu oli iTunesi kontsertite sarjaga, millele oli võimalik pileteid võita aga mitte osta. Mina sattusin sinna tegelikult +1’na, ega tea kogu värgist midagi. 🙂 Oleks ma teadnud, oleksin võibla okkad püsti ajanud – mul pole iTunesiga sooje suhteid. Ja et Coxon sellisse nalja end kaasata on lasknud… aga igatahes pidi siis olema Coxoni soolokontsert. Mis on suht lai mõiste. Lood peamiselt Spinning Topilt. Aga laval täis bänd koos kahe taustalauljaga. Mu kaaslane nurises, et see pole ju soolokontsert. Mina nõustun laiema definitsiooniga – need on lood tema soololoomingust ja esituseks võib teisi isikuid kaasata. Graham ütles, et tema meelest kõlab paremini nii, ja mina nõustun.

Niisiis, istun rõdul viimases reas, torssis plekise lärmikvaliteedi üle ja üleüldse jäime teel kontserdile Camdeni troopilise vihmaiili kätte, nii et oleme vettinud ka veel. Ja sellegipoolest kuidagi märkamatult lummun. Aiva enam. Hea kontsert. Samas, mu kaaslane polnud üleüldse vaimustunud. Mõnedele inimestele on ikka raske meele järgi olla. Virises nii Grahami pooltonaalse laulmisviisi üle ja üleüldse. Aga mulle album jubedalt meeldib, või noh enamus lood sellelt.

Üldiselt oli publik väga tuim. Eriti Londoni kontserdi kohta ja oleks arvanud, et Coxon tekitab niigi ärevust a võta näpust. Ta võimles, vahetas akustilist ja elektrikitarri, tehnik jooksis laval edasi-tagasi, Graham oli nii püsti kui pingil, nii bändiga kui üksi, vahepeal mängis klarnetit kui ma ei eksi. Aga minu meelest väga võluvad meelelised lood tol albumil tal, väga kaunid ja seega ka kaunis kontsert oli.

Lisa kommentaar

 
