anglofiilist melomaan

Camden Crawl 2009 II

Posted by veerand &emdash; mai 5, 2009

No võttis aega kuni Part Deuxini jõudsin, kas pole? Mis teha, mul on elu 😛

Teine päev algas Camden Crawli kõige halvemini hoitud saladuse tähe all. Et Bluri taasühinemine ühes pubis peaks toimuma. Istutasime end siis varakult maha, sest too pubiruum oli naeruväärselt pisike. Ja meid kostitati seni ahjukartulite ja muusikaga.

p4259875 Roses Kings Castles:

p4259879 MeMe Love:

mulle nad meeldisid. Mu kaaslane leidis, et nad on igavad. No excuse me! Ei olnud! Pealegi lauljal oli maalähedast sarmi nii et tapab, sai hakkama koogiviskamise ja esimeses reas istuvate joodikutega.

Siis hakkas pinge juba ohtlikult kerima, pubiruum oli puupüsti täis ning lavale tuli mu vana lemmik Tim Ten Yen, kes sai väga hästi aru, et teda ei tulnud vaatama küll mitte keegi aga sellipoolest loodetavasti kellegi oma kampa võitis.

Ja lõpuks ometi oli aeg küps, et laudade-toolide peale ronida ja vaadata, mida Coxon teeb, sest tuli välja, et esineb tema sooloprojekt/bänd, mitte Blur, a no mis seal’s ikka. See oli ikka ekstreem küll. p4259883 Ma seisin tooli peal püsti, hoidsin kätega laest kinni, et mitte ümber kukkuda – ja ikkagi ma suurt midagi ei näinud.

Mu kaaslane, kes seisis laua peal ja on pikem kui mina, sai veidi parema visuaali.

Pidin taanduma ja läksin Roundhouse’i käepaelu jahtima. Jäin ilma. Kiired krõmpsud turul ja edasi Alessi’s Arki vaatama. Vaimse peetusega tütarlapsmuusiku kanti värk, umbes nagu Björk. Aga nagu me teame, on Björk üpriski intelligentne. Igatahes mulle väga meeldis. Üks uusi lemmikmuusikuid. Vähemalt uusi naismuusikuid küll. Mul on kahju olla seksistlik, aga muusika kipub olema identiteedi mõttes väga soo-spetsiifiline. Või siis alternatiivina on statement androgüünsuses või üldinimlikkuses. Igatahes mulle meeldib Alessi’s Ark.

Dan Black on ilmselt kõige tüütuma kehakeelega laulja maamuna peal. Segu Boratist ja ülimalt entusiastlikult slaavi/latiino lõngusest, kes arvab, et ta on ilgelt kuul. Tahaks ta üle naerda, ja esialgu ma just seda tegingi, vaadates ta peale ja mõeldes “tüüp, ei ole võimalik, mida sa endast õige mõtled” aga läks ümbes kümme sekundit ja tantsisin kaasa nagu viimne idu. Tal on väga hea hääletoru ja suurepärane bänd ning kaasakiskuvad lood.

Mu kaasroomaja hoiatas mind Chew Lipsi eest. Ütles, et on Yeah Yeah Yeah’si (kelle esinemisest ma Camden Crawlil brutaalselt ilma jäin) odav koopia. Olin ühte nende lugu kuulnud ja kergelt vaimustuses, aga kui neid elusalt laupäeva lõpetuseks nägin, ei olnud ma üldse vaimususes. Võibolla võttis nende sett aega et hoogu sisse saada aga olin selleks hetkeks juba nii kutu et vajusin kähku viimase metroo peale, et koju minna.

Alternatiivsed muljed Camden Crawlist usalduslikust allikast.

Lisa kommentaar

 
