anglofiilist melomaan

Denmark street

Posted by veerand &emdash; aprill 22, 2009

Läksin lõunal Denmark Streetile kitarrividinaid ostma. Päike sirtsus ja linnud särasid, linn lõhnab kohati niidetud muru ja õite järele. Kesklinn, tõsi küll, enamasti mitte. Aga ilus ilus ilus kevad-, pea et suveilm. Muusikatarvete pood on üks väheseid, kus mul tõesti ostelda meeldib. Ja Denmark Street on nagu kitarritaeva minek. Mul oli vähe aega, ma isegi ei piilunud ühtegi kitarri, aga sellegipoolest oli tore. Käin tavaliselt kahes poes. Ühes, mis on ühes tänava otsas ja siis Hanksis, sest esimesest tavaliselt juhatatakse mind alati edasi Hanksi. No tuleb välja, et mul on spetsiifilised soovid. Ja täna juhatati Hanksist ka edasi, aga ma lihtsalt huvi pärast küsisin, pole plaani ostma hakata seda vidinat, nii et läksin tööle hoopis tagasi.

Astun esimesse poodi sisse. Neil mängis kõlareis Neil Young. Ma olin eelneval ööl just internetis Neili taga ajanud. Järgnes vestlus:

“Hello! Alright?”
“I’m alright. You?”
“Yeah, not bad. Stuck inside on this beautiful day. But I’m listening to Neil Young so it’s not all bad.”
“I just discovered Neil Young last week.”
“Good one.”

Ausõna. Ei pea isegi selliseid asju välja mõtlema. Buddhanaeratus mu näol.

Oh issand, Camden Crawl on juba ülehomme.

Lisa kommentaar

 
