anglofiilist melomaan

The Kills Astorias

Posted by veerand &emdash; november 25, 2008

Ilmselt seni mu kõige pikemalt oodatud kontsert.

Olen nende esinemisgraafikul ja piletitel juba üle aasta silma peal hoidnud. Ja siis Londonis resideerudes läks nende esinemise ja piletitega klappimine väga lihtsalt. Aga Astoria oli välja müüdud küll. Ja välja müüdud Astoria tähendab silgud-pütis kogemust. Jõudsin küll varsti peale uste avamist kohale aga vaatasin, et ei hakka parem ette enam pressima. Leidsin kõrge koha, kust lavaga hea visuaal ja kannatasin ära kaks soojendusbändi, mida ma enam elu sees näha ei taha. Selle pärast neid ei maini kaa 🙂

Mõtlesin, et vaatan, mis kell peaesineja alustab, aga selleks hetkeks oli telefoni taskust välja koukimine liiga suur ettevõtmine ja otsustasin, et umbes üheksa-kümme siis. Ma ei mäleta enam, mida nad mängisid. Kõiki, välja arvatud ühte lugu teadsin ja nad valisid need lood, mida ka mina tugevamateks peaksin. Naljakal kombel olen viimasel ajal kõigil kontsertidel oma lemmiklugusid kuulnud. Killsidelt tahtsin kuulda Kissy Kissy’t:

Aga täieliku üllatusena esitasid nad……………….Velvet Undergroundi. Väga julge lüke. Kui paljud bändid julgevad seda teha?

The Kills on selline, nagu üks bänd olema peaks. The Killsi esinemine on selline, nagu üks esinemine olema peaks. Ja võibla sellepärast, et nad annavad just seda, mida tahad, ei saa nendega rahule jääda. Aga nad on täiuslik popp-bluusibänd. Võibla ainus, võibla esimene, aga kohe kindlasti parim.

Lisa kommentaar

 
