anglofiilist melomaan

kõlavad robotid

Posted by veerand &emdash; oktoober 30, 2008

Hehee, oi ma olen andekas – miksin pealkirja. Aga igatahes…

Sain meili, mis algas nii: “Taas on meil häid uudiseid – 26. novembril astub üritussarja Jazz’n’Motion raames meie armsas Von Krahli Teatris üles Taani folkelektrooniga bänd EFTERKLANG.”

Ma juba Marile kirjutasin, et ta peab minema. No oma sõbra saadaksin sinna, miks ma siis teile peaks valetama? Igatahes, minge. Sest, et mul on nende poster. No kui see teid ei motiveeri, siis ma ei tea, mis küll võiks. Ok-ok. Ma nägin neid Field Day festivalil (kuskil eelnevas postituses on neist juttu-pilti-videot ka). Vihmas, külmas ja hajusas helis olid nad väga funn ja toredad, mis siis veel soojas ja kuivas Krahlis.

Eile käisin Robots in Disguise’i vaatamas. Fantastiline live bänd. Kirjutan neist veel. Aga nüüd kutsuvad kohustused. Kohtumiseni!

Lisa kommentaar

 
