anglofiilist melomaan

otsustusvõimetus

Posted by veerand &emdash; oktoober 26, 2008

Ma ei suuda kuidagi oma blogi tuleviku asjus otsusele jõuda. Tahaks loota, et olen head muusika(maitse)t mõndade kuulajateni vahendanud. Aga fakt on, et mul on kaks-kolm lugejat ja üleüldse, mis ma ikka teha saan – inimesed kuulavad mida iganes inimesed tahavad. Tundub paraja tühivaimu närimisena see klaviatuuriharjutus. Või siis teisalt nepotismi-instsestina, sest et tekkinud on isiklikke kontakte. Enese õigustuseks võin öelda, et ega ma millestki, mis mul ei meeldi, küll ei kirjuta. Või kui miski ei meeldi, vaikin diskreetselt ja sellega on piisavalt öeldud.

No heakene küll, praegu jätkan nagu enne, kuna ma olen lihtsalt otsustusvõimetu. Aga igatahes olge te tänatud, kes endast märku andsid, et seda blogi loevad ja selle olemasolust huvituvad või hoolivad.

Ahjaa, lugesin, et James Blunt läheb esineb Eestis. Haa haa – paras. Ok, see on selle eest, et ma Franz Ferdinandile Eestis minna ei saanud. Või Klaxonsile.

Uutest bändidest – uus ja hea avastus – Arrows of Love. Too bänd oli veel mõni kuu tagasi enamal-vähemal samas koosseisus Hush The Many nime all tuntud. Kontserdil fantastiline, sarmi ja maagia, suurepärase atmosfääriga. Plaadil…haa…neil polegi veel plaati väljas, pole isegi plaadilepingut. Kuid kuulda peaks neid saama Psychedelica 3 kogumikul, mida ma veel ise kuulnud pole, kuid millest häid asju kuulnud olen.

Kui keegi novembri teisel poolel Londonis liikvel, soovitan tungivalt nende tasuta kontserdilt läbi hopsata.

Üleeile sai ka Blood Red Shoes kontserdil üle vaadatud. Ei pettunud mitte üks teps. Lood, energia, esitus, kitarr, suhtumine, kaasaelamine – kõiges võtab maksimumpunktid.

Ja kontserdi lõpetuseks nende väidetavalt traditsiooniline lavatäitmine

Kõik oli tore. Noh soojendusesineja mulle üldse ei meeldinud – minu jaoks täielik heliterror. Ja ettevaatust Astoria kõlaritega, ma ei liialda – võib kõrvakuulmisest mõneks heaks ajaks ilma jääda. Hoidke kõlareist eemale või kandke kõrvatroppe.

Ja kui homme olen võimeline end voodist välja peksma lähen jälle kontserdile. Hmm, tunne on et olen mingi kontserdi ära unustanud. Hmm. Ei meenu.

Lisa kommentaar

 
