anglofiilist melomaan

A, B või C?

Posted by veerand &emdash; oktoober 18, 2008

Midagi on mu blogil viga. Ei oska päris näppu peale panna ega tea mida teha. Oska ja laita, tule ja aita!

Lahendusi on muidugi mitmeid. Kõige radikaalsem oleks

A – blogi ära kustutada. See on tihtipeale kõige ligitõmbavam variant. Sest, vaadake, asjad muutuvad jne jnt. Ja vanade arvamustega end siduda väga ei tahaks.

B – kirjutusstiili muuta. Jaguneb

B1 – puhtalt fakte nentivaks “käisin XXX kontserdil YYY kohas”

B2 – hakata korralikult kirjutama.

C – vahetada keelt. Jah, mu süda tilguks selle peale tsipa verd. Aga mõelge nüüd ise – kui relevantne see ikkagi on kui ma kirjutan asjadest mist toimuvad kauge mere taga, eestlaisile eesti keeles.

Cst tulenevalt on võimalik, et juhtuks D – muutuks lugejaskond. A no nentigem fakte: see anglofiil on, ütleks, et pea-aegu juba assimileerunud, sulandunud kleidimustriga tapeedimustrisse. On mõtet toonitada, et olen anglofiil, kui asun anglo-maal? Sirvisin natuke üle pika aja eesti muusikablogesid ja tuli kerge nostalgia. Ma ei teagi, mille järele. Anglofiilsuse? Tahate, räägin teile ühe saladuse, midagi, mis mu eksistentsi siin on vägagi iseloomustanud ja millest mul muidu kirjutada pole võimalik? See iseloomustab perspektiivide muutust. Mul pole võimalik kellegi pilte seinale kleepida, kes parasjagu elus on ja geograafiliselt siinkandis tegutseb. Sest et varem või hiljem satub nendega mingis seltskonnas jutule või koos einestama 😀 Jah, ma mõtlen briti muusikuid ja kultuuritegelasi. Elusad ja geograafiliselt tegusad tuleb idoliseerimisest vabastada. Noh, vot. Kõik on kõigest inimesed ja miski pole põha. Nii et kerge nostalgia on nüüd aukartuse ja distantsi ja muu sellise järele. Aga seda olen juba mitu korda vihjanud.

Aga jah, mulle tundub, et mu blogi sellisel kujul on üsna mõttetu. Kui just vastuväiteid ei kuule, teen ühte eelmainitust. A kuni C.

4 kommentaari to “A, B või C?”

  1. Ära kustutamist küll tee ja kirjuta ikka edasi. Mind ei segaks, kui see toimuks inglise keeles. Ilmselt tuleks siis ka tagasisidet rohkem, aga ilmselt juba siis välismaalaste käest.

  2. suhkruhai said

    loen hea meelega edasi sinu pajatusi!

  3. (: said

    kindlasti mitte A

  4. ö nagu öö said

    Mul käivad vahest sellised Babyshambles’i hood peal. Nii 2-3 korda aastas ja siis 2 nädalat järjest, mis omakorda kokku tähendab ca 6 nädalat teisisõnu poolteist kuud ning lõppkokkuvõttes on see vist pikim lause mida ma sellel kuul kirjutanud olen…ei tea ka, sest mu kirjanduse õpetaja toonitas käreda häälega, et minu miinus ning pluss on see, et mul on mingisugune haiglane kirg pikkade lausete vastu. Ok, see võttis võhmale. Asun asja kallale.
    Otsisin netist, et ehk on kuskil kirjas kas babyshambles’ilt on uut plaati oodata või mitte ja sattusin(nüüd tänan jumalat) siia.
    Harukordselt hämmastav kui huvitav kirjutamisstiil sul on. Ma blogisid muidu ei loe. Täielik pahn…minu arvates. Ma isegi ei loe kvaliteetblogisid. Aga see Sinu kupatus on tõesiselt loetav ja veel nauditav!

    kirglik värk.

Lisa kommentaar

 
