anglofiilist melomaan

pihil

Posted by veerand &emdash; oktoober 5, 2008

Mul on pihtimus… ma pole nii hea melomaan olnud, kui tegelikult võimalik. Paar nädalat tagasi jätsin Metronomy tasuta kontserdile minemata. Sest ma olin laisk! Ma tean, ma olen kohutav inime!

Ja siis jätsin minemata ka Robots in Disguise kontserdile. Olin tõbine, aga see pole väga hea vabandus.

Siis on mul revideerimata uus muusika ja kultuuriajakiri (leidub teatud kohtades tasuta) Stool Pigeon. Aga neil on ka elektrooniline versioon.

Siis Londoni filmifestivalile pole pileteid üldse vaadanud ja ilmselt ei jõuagi ette midagi vaadata.

Ja siis pidasin (pean siiani) endaga debatti, kas märkida oma blogis ära see, kui mõni bänd lahku läheb. Mida see annab? Muusika jääb ju alles ja selle headust kollektiivi olek ei muuda. No nii näiteks pole mul mõtet mainida, et Elle s’appelle läks mõni kuu tagasi lahku (bassist liitus 28 Costumes’iga). Aga hea küll, mainin siis ära, et Dirty Pretty Things on teatanud kamba laiali saatmisest. Neil on veel viimane tuur läbi viia ja siis ongi määramata ajaks paus. Noh mainin siis ära, et tuur algas eile Glasgows ja kestab veel ligi kuukese – üle Suurbritannia ja Iirimaa, Rootsis on paar kontserti, võimalik, et ka Saksamaal, Hollandis, Prantsusmaal ja siis ongi KÕK! nagu tavatses öelda üits õpetaja kunagist.

Siis on veel pihtida rakursimuutusest oma maailmanägemusele Londonis. Nimelt kolisin. Totaalmetropoliitsest kõrgenergilisest esimesest tsoonist töölis-keskklaslikku suburbanistlikku kolmandasse tsooni Põhja-Londonis. Ainus kultuuritempel mida olen jõudnud lokaliseerida on kohalik raamatukogu ja kobarkino. Kus on lähim kontsert-paik või -pubi pole aimugi. Ja kui vihma kallab ja on külm on karta, et jõuan kontserditele pisut vähem (mugavus/laiskus) a mine tea. Ma vähemalt üritan mitte käest ära minna.

Lisa kommentaar

 
