anglofiilist melomaan

Howling Bells

Posted by veerand &emdash; august 24, 2008

preambula nõrgamälulisuse vastu: kirjuta piafist, psychedelicast, treecreeperist, kontserditest, howling bellsist. mark morrisse videod?

Vot nii vanaks ja nõdraks olen jäänud, et ei mäleta muidu midagi.

Minu muusikamängijais keerleb uue jõuga Howling Bells. Haa, kirikukella just lüüakse – on ka pühapäev. Mitte, et ma oleks Howling Bellsist kunagi ära tüdinenud. Kuigi mul vaid seitse nende lugu kusagilt kokku kraabitud, aga isegi neist seitsmest pole kõrini saanud. Peale Field Dayd oli üsna selge, et ostan nende plaadi kui juhus avaneb. Aga mul on õnnestunud end plaadipoodidest eemale hoida (finantskrahh veidikeseks edasi lükatud). Mitmel põhjusel isegi. Esiteks, ma ei sattu äritundidel poodidesse või kesklinna (see nõuab hullu planeerimist). Teiseks, enamus poode on “keelatud”. Isegi mu töökoha juures olev Fopp. Mis on pettumusttekitav aga ka natuke hea. No vaadake, rahakotiga hääletamise küsimus. Mitte ainult selles mõttes, et ostad plaadi, mis meeldib ja ei osta seda, mis ei meeldi. Suht oluline on ka, kes vahepealt raha korjab ja mis ta sellega peale hakkab. Lollikindlaim on osta esineja plaat esineja enda käest – veebilehelt, kontserdilt. Aga alati mitte kõige targem. Näiteks Vaiko plaadid ostsin Kristiine Laseringist lootuses, et pood tellib uued asemele ja keegi, kes otseselt Vaiko plaate otsima ei läinud, satub ta plaadi peale ja teeb impulsiivostu. Eestis pole suurt valida ja pirtsutada, millisest poest plaate osta või mitte. Sellest ostad, kus on. Või, kui oled kangekaelne, tellid oma lemmikpoest või lähed üldse otsejoones netti. Aga N, kes on informeeritud nii üldpoliitiliselt kui muusikapoliitiliselt, teab, kellele mis poed kuuluvad. Ja Foppi omanik on nüüd HMV. Noh suurtest poodidest ostmisel on teatud eelised. Sama taktika kehtiks kui mu Vaiko-Kristiine saagal, aga kõige kergema südamega sealt ei osta. Mis jätab järele Rough Trade‘i poed. Idas olev pood on liiga kaugel ja lääne omasse ma kunagi ei satu. Niisiis. Räägime parem Howling Bellsist.

Pole neist nagu rääkida. Kuulame.

Howling Bells – Setting Sun

Howling Bells – Low Happening

Howling Bells – Broken Bones

Lisa kommentaar

 
