anglofiilist melomaan

DPTga muusikast

Posted by veerand &emdash; august 19, 2008

Muusikatööstuses tõde otsimas. Mulle meeldib, et Didzile meeldib muusikast rääkida. Üldiselt meeldib mulle ka see, mida ta ütleb. Üks hea intervjuu (Gary ja Didziga).

Olen ajalehtedest-ajakirjadest muusikatööstuse-teemalisi artikleid välja lõikunud. Sest mina ei saa aru, mis toimub. Õigemini ma ei saa aru, kuidas muusikatööstus senisel kujul elutseda suutis/on suutnud. See, mis toimub / toimuma hakkab, tundub palju loogilisem. Aga retsept, mille järgi tegutseda, on alati väga lihtne olnud – tee, mis tahad, tee, kuidas tahad ja ära kellestki/millestki välja tee. Aga millest sel juhul ära elada, seda ma ei tea. Ma pole päris nõus selle ideoloogiaga, et muusika tegemine oleks puhtalt hobikorras. See pole füüsiliselt võimalik lihtsalt. Tulen peale tööd koju ja kukun lihtsalt pikali, ei jaksa lihtsalt midagi teha. Mis muidugi näitab, et mu strateegia on vigane. Tuleb tulevikus end lihtsalt kokku võtta. Aga jah. Tean sest teemast veel liiga vähe, et midagi asjalikku öelda, aga väga huvitav teema.

Lisa kommentaar

 
