anglofiilist melomaan

Yeti The Enterprise’is

Posted by veerand &emdash; august 11, 2008

Blogi pidamine on viimasel ajal väga halvasti läinud. Palju asju ikka veel kajastamata. Enese õigustuseks võin öelda, et mitte selle pärast, et pole tuju või viitsimist olnud. Olen muudes asjades väga tubli olnud. Need muud asjad on süüdi. Aga poleks neid muid asju, jätkuks anglofiilitsemine ilmselt marjamaal. Olgu tänatud need muud asjad, mis blogi pidamist takistavad, kuna nad aitavad mul blogi pidada.

Jätkates üle-eelmise nädala muusikaelamuste kajastamisega…

Yeti esinemine Camdeni kontserpubis (nagu neid lõpmata arvul terves Londonis leidub). Mul oli neid kolmas kord suht lühikese aja jooksul näha – nii umbes kuu aja sees. Hakkasin mõtlema, et olen võib-olla üle pingutanud. Oli neist kolmest korrast nõrgim esinemine. Mitte ainult bändi süül. Nad ei saanud tükk aega õiget hoogu sisse ja minu meelest oli midagi viltu, aga publik oli kuidagi veider ja grupp laiu (sama laiu kui olid nad pikad, jah lihtsalt gabariitidelt) ameeriklasi trügis ette ja sellise massi vastu lihtsalt ei saa. Kontserdi lõpuks hakkas küll väga heas esituses pärle tulema – aga ei osanud tol korral õieti nautida, polnud õige tuju.

Üks soojendajatest oli taas Vinny Vinny. Hmm, võibla Johnil isegi oli õigus, kui ta ütles, et nende trummar on Keith Moon reinkarneerunud. Või, noh, ta ei öelnud päris nii, aga kasutas sõnu “trummar”, “nende” ja “Keith Moon” ühes lauses. Mitte muretseda, mul on videotõendeid.

Vinny Vinny – Get Yourself On Me

 Ja Yeti mängis üsna mitu lugu, mida ma ei teadnud ning mille kohta nad väitsid, et nad neid üli harva mängivad. Aga neid ma ei postita. Selle asemel:

Yeti – Don’t Go Back To The One You Love

Geniaalne lugu, nii plaadil kui kontserdil.  

Yeti – Jermyn Girls
Üks mu lemmikutest.
Ja nende encore materjal, meeleolukas Shane MacGowan:
Lisa kommentaar

 
