anglofiilist melomaan

anglofiilist melomaani sürreaalne Londoni-eksistents

Posted by veerand &emdash; august 7, 2008

Te ikka saate aru, et ma olen seitsmendas taevas siin? Igal õhtul on umbes viiskümmend kontserti, kuhu minna võiks. Aga loomulikult nende üles leidmine ja sobiva valimine pole ülesanne kergete killast. Ja kui tahaks ja ühe õhu hingamist millekski pidada, võiksin name-droppida nii et ragiseb, aga ei, ainult valikuliselt räägin inimestel kõrva pea küljes kuumaks, keda kõik siin näinud olen.

Ma ei viitsi eilsest kontserdist kirjutada, lihtsalt naudisklen mälestustes. Või ei, ma riputan videod võibla hiljem siia üles.

Lehva. Tervitan!

Lisa kommentaar

 
