anglofiilist melomaan

RoTa jälle

Posted by veerand &emdash; juuli 22, 2008

Natuke laisaks olen läinud, tunnistan jah. Laupäeval, kui ei viitsinud enam Bonkersfestil tuiata, läksin vana hea proovitud valiku manu – RoTa laupäeva varaõhtul.

Satsangi – hilinesin veidi ja ei oska väga nende kohta midagi öelda. Suur saund ja mitte paha muusika.

SAY – ohh issand, mul pole sellist sõnavara. Naiivkosmosepopp? Ma ei tea, klõpsake linki ja kuulake lugusid. Neil oli huvitavaid instrumente. Üks masin oli klahvpillisti sõnul lastelogopeedi töövahend.

The Nova Saints – õhtu efektseim bänd minu jaoks. Kõige üldisemalt öeldes alternatiiv. Maispeissil nende lood ei imponeeri eriti, olen ausaltöeldes lausa pettunud, aga elusana olid head küll. Võibla ma kõrvadega ei pannud tähele. Neil olid kõige ilusamad kitarrid 😛

The Zen Circus – Itaalia bänd, kel elu esimene esinemine UKs. Nad lobisesid nii palju enne mängima hakkamist, et mul läks kannatus ära, tegin mõned kiired klõpsud ja lasin jalga. Kaua võib?

Lisa kommentaar

 
