anglofiilist melomaan

eriti suur kallaletung

Posted by veerand &emdash; juuni 11, 2008

Esmaspäevasest kontserdist nii palju et…saki hall ei pruugi lootusetult masendav peokoht olla. Akustikale ja õhustikule aitab palju kaasa, kui valdav enamus publikust tantsib. Mina andsin oma panuse. See oli ilmselt minu elu üks lõdvemalt võetud kontserte, üsna ambitsioonivabalt vaadatud. Ja vaadatud mitmest vaatepunktist (eemalt keskelt, veidi lähemalt keskelt, eest küljelt, suht eest keskelt). Ikkagi, mida lähemal olla, seda parem (No shit, Sherlock!).

Olgem ausad, see oli ju põhimõtteliselt üles löödud disku, eks? Disku koos esinejaga. Kuigi, tegelt mitte. Bändi ma küll ei näinud ega ka täpselt kuulnud, kuid tunnetasin küll ja see oli hea. Ma ei viitsi midagi arukat öelda. Võiks.

Mis on teie lemmikumad Massive Attacki lood? Jätke soovitus! Ma koostan enesele punti enam meeldivatest MA lugudest. Teardropi mitte pakkuda, selle loo olen juba ammu ribadeks kuulanud. Protection on ka esialgse võlu kaotanud. Unfinished Sympathy on väljaspool võistlusprogrammi, ülejäänud kvalifitseeruvad.

Ahjaa, üks asi, millega MA end minu silmis heasse kirja sai…Vaat kõik olid jube sillas, et ohh MA alustab oma tuuri Eestist, kujutad sa pilti, missugune au! Minu esimene reaktsioon oli puhtskeptiline “jah, muidugi, teevad karuperses tuuri peaproove, kui mugav.” Ma ei mõista seda kuidagi hukka, ma pigem lihtsalt mõistan seda. Oleks ma bändis, ma teeks täpselt sama moodi. Kuid aust ja hiilgusest rääkides jäetakse kõige olulisem esinemiskoht ikka viimaseks. Ja see, et del Naja (mul nimede-nägude-häältega selle bändi puhul veidi raskusi) meile lavalt näkku ütles, et meil on õnn või ebaõnn tuuri esimeseks publikuks olla, tegi rõõmsaks. See ilustamata kergelt ennast mahategev suhtumine.

Ja veel, pidin toimetamisnuppu litsuma ja selle revüü lingi lisama. Midagi nii kompetentset ja südamest tulevat / täppiminevat pole ammu lugenud.

Lisa kommentaar

 
