anglofiilist melomaan

killuke londiniumi

Posted by veerand &emdash; juuni 9, 2008

Ma ei väida, et ma natukenegi Londonit tunneks. Ei tunne, ma lihtsalt olen seal paar korda käinud. Ja mida rohkem käin, seda rohkem meeldib.

Seal toimub, seal on, seal näeb. Mida mu kaamera viimatisel korral märkas.

Sohos, vist.
Inimesi, kes tegid, inimesi, kes nägid, inimesi, kes jäädvustati jäädvustamas.

Seekord kondasin Sohos, mujal kesklinna kandis, Londoni idaosas, Kentish Towni ja Camdeni kandis.

Üits veider pood idaosas. Müüakse sellist rämpsu, mida baltijaama taga ka ei ostaks, aga kuidagi, miskitmoodi oskavad need ostlejad end ära stiilida nii et vaata ja imesta.

Brixton Massi ees oodates. Ilus õhtu oli, kena ja soe.

Jõe ääres, lõunakaldal.

Bänd, millele Camdenis tänavalt kõrvade kaudu peale sattusin.

Nimeks Sound of the Nudge ja kõlavad nii:

Seal kah avalikus joomise teema ülal, täpsemalt metroos joomise teema. Sellele peole jäi laiskuse ja varba tõttu minemata:

Lisa kommentaar

 
